Unui polițist i-a picat cu tronc o
prostituată albaneză, în timpul unei razii. În următoarele zile, i-a trimis 108
sms-uri, destul de explicite, fără să știe că prostituata era sub supraveghere
și telefonul îi era interceptat de către altă unitate de poliție. Luat la
întrebări, a declarat că el e bărbat însurat și la casa lui, și că își iubește
enorm soția. Dar, cum n-o mai văzuse pe prostituată de cîteva zile, se
îngrijorase pentru soarta ei, să nu fi pățit biata de ea ceva, și de asta îi
trimisese atîtea mesaje. Îhîm, și marmota învelea ciocolata în staniol…
La începutul săptămînii, a mai deraiat
un tren de marfă, tot cu produse chimice, și tot fiindcă mecanicul nu a oprit
la culoarea roșie a semaforului. Dacă nu
mă înșel, e al treilea sau al patrulea accident de anul ăsta. Evident, a durat
cinci zile să curețe calea ferată și să reia circulația. Inițial, anunțaseră
patru zile, dar marți a fost grevă la căile ferate și nu au muncit. În schimb, tot
traficul a fost dat peste cap, fiindcă navetiștii care veneau cu trenul de
obicei au fost nevoiți să vină cu mașinile și a fost un balamuc total în oraș.
Între timp, au anunțat că vor crea un nou tren Benelux (care nu ajunge însă în Luxemburg), care să lege Bruxelles-ul de Haga. Va costa mai mult decît trenurile actuale și va face cu 20 de minute mai mult. Explicația logică pentru mărirea tarifului: pasagerii stau mai mult timp în tren, deci trebuie să plătească mai mult pentru asta.
Oricum, 2013 se anunță a fi cel mai prost an din istoria căilor ferate belgiene. De cînd au început să țină statistici, respectiv din 1981, nu au avut vreodată atîtea întîrzieri sau trenuri anulate (30.000 pînă acum și încă nu s-a sfîrșit anul). Și asta, în ciuda faptului că au investit 563 milioane de euro în planuri de "obținere a punctualității" și au angajat un manager care să se ocupe numai de întîrzieri.
Între timp, au anunțat că vor crea un nou tren Benelux (care nu ajunge însă în Luxemburg), care să lege Bruxelles-ul de Haga. Va costa mai mult decît trenurile actuale și va face cu 20 de minute mai mult. Explicația logică pentru mărirea tarifului: pasagerii stau mai mult timp în tren, deci trebuie să plătească mai mult pentru asta.
Oricum, 2013 se anunță a fi cel mai prost an din istoria căilor ferate belgiene. De cînd au început să țină statistici, respectiv din 1981, nu au avut vreodată atîtea întîrzieri sau trenuri anulate (30.000 pînă acum și încă nu s-a sfîrșit anul). Și asta, în ciuda faptului că au investit 563 milioane de euro în planuri de "obținere a punctualității" și au angajat un manager care să se ocupe numai de întîrzieri.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu