Alte vești bune de la poliția belgiană: trei polițiști de la poliția locală
din Bruxelles sînt bănuiți de corupție și trafic de droguri. Polițiștii erau
plătiți de una dintre bandele locale, ca să dea informații despre raziile și
controalele programate, ca și despre identitatea agenților de poliție
infiltrați în cartier (care erau apoi amenințați de banda respectivă). Plata se
făcea atît cash, cît și în droguri.
Alți trei polițiști, de data asta mai sus-puși, de la Poliția Federală, sînt acuzați de corupție, fals în acte și încălcarea legii achizițiilor publice: în cadrul unei licitații organizate de poliție pentru achiziționarea de pistoale au schimbat caietul de sarcini și au aranjat să cîștige cine trebuie. De unde se vede că și prin occident se mînăresc dosare, doar că ai lor au mai puțină experiență și se lasă prinși mai ușor…
Stați liniștiți, și de la căile ferate sînt vești bune: tocmai s-au mai ciocnit două trenuri de marfă și cîteva vagoane au căzut 20 de metri într-o rîpă. Vagoanele erau de fapt platforme cu autoturisme Fiat, care s-au făcut armonică și care au mai poluat și rîul în care au căzut. Iar o să dureze șase luni pînă curăță calea ferată…
Între timp, continuă discuțiile pe marginea (lipsei) trenurilor spre Amsterdam. Recunosc că nu reușesc să înțeleg de ce pînă anul trecut erau 12 trenuri pe zi, iar acum nu mai e nici unul. De ce e atît de greu să faci să circule din nou un tren care a circulat zeci de ani pe aceeași linie? Chestia asta mă enervează foarte tare, căci am acceptat slujba de la Bruxelles mai mult datorită apropierii de Olanda. Cum Belgia nu mi-a plăcut niciodată prea mult, m-am consolat cu gîndul că-mi voi petrece weekendurile în Olanda și că voi fi aproape de o țară pe care o iubesc. Dar din februarie pînă acum am ajuns doar de două ori în Olanda, pentru că a schimba patru-cinci trenuri și a face cei 200 de km în cinci ore e cumplit de obositor. Însă belgienii muncesc la rezolvarea situației, ce-i drept în ritmul lor, adică rapid ca ochii mortului: din ianuarie 2015 vor fi puse în circulație trenuri directe. Deci mai am doar un an și ceva de așteptat. Urați-mi să am răbdare…
Alți trei polițiști, de data asta mai sus-puși, de la Poliția Federală, sînt acuzați de corupție, fals în acte și încălcarea legii achizițiilor publice: în cadrul unei licitații organizate de poliție pentru achiziționarea de pistoale au schimbat caietul de sarcini și au aranjat să cîștige cine trebuie. De unde se vede că și prin occident se mînăresc dosare, doar că ai lor au mai puțină experiență și se lasă prinși mai ușor…
Stați liniștiți, și de la căile ferate sînt vești bune: tocmai s-au mai ciocnit două trenuri de marfă și cîteva vagoane au căzut 20 de metri într-o rîpă. Vagoanele erau de fapt platforme cu autoturisme Fiat, care s-au făcut armonică și care au mai poluat și rîul în care au căzut. Iar o să dureze șase luni pînă curăță calea ferată…
Între timp, continuă discuțiile pe marginea (lipsei) trenurilor spre Amsterdam. Recunosc că nu reușesc să înțeleg de ce pînă anul trecut erau 12 trenuri pe zi, iar acum nu mai e nici unul. De ce e atît de greu să faci să circule din nou un tren care a circulat zeci de ani pe aceeași linie? Chestia asta mă enervează foarte tare, căci am acceptat slujba de la Bruxelles mai mult datorită apropierii de Olanda. Cum Belgia nu mi-a plăcut niciodată prea mult, m-am consolat cu gîndul că-mi voi petrece weekendurile în Olanda și că voi fi aproape de o țară pe care o iubesc. Dar din februarie pînă acum am ajuns doar de două ori în Olanda, pentru că a schimba patru-cinci trenuri și a face cei 200 de km în cinci ore e cumplit de obositor. Însă belgienii muncesc la rezolvarea situației, ce-i drept în ritmul lor, adică rapid ca ochii mortului: din ianuarie 2015 vor fi puse în circulație trenuri directe. Deci mai am doar un an și ceva de așteptat. Urați-mi să am răbdare…
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu